امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در منطقه دیرالزور سوریه کوبنده‌ترین پاسخ به تهدیدات دشمنان بود.
کد خبر: ۴۴۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور  با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در منطقه کوبنده‌ترین پاسخ به تهدیدات دشمنان بود.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: با حمله موشکی سپاه، داعش و حامیان آنها به‌خوبی متوجه شدند که سپاه قدرتی توانمند دارد که می‌تواند پاسخ دشمنان را نه تنها در خاک کشور بلکه هزاران کیلومتر دورتر از ایران بدهند.

محمدی‌پور با اشاره به اینکه نیروهای تکفیری داعش کوچکتر از آن است که بخواهد برای ایران تهدیدی ایجاد کند افزود: چیزی که در سال‌های اخیر سایه جنگ را از کشور دور کرده همین قدرت ملت ایران و توان موشکی​ است.

وی با اشاره به اینکه سال‌های سال است که نظام استکباری آمریکا ایران را با انواع تحریم‌های اقتصادی و حمله نظامی تهدید می‌کند عنوان کرد: اما تا به حال آمریکا جرأت حمله نظامی را نداشته و با توجه به تهدیدی که مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های​ خود داشتند که اگر آمریکا غلطی کند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان و دوران بزن و‌ درو تمام و دشمنان را تعقیب و رها نخواهیم کرد.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه توان موشکی نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مولفه‌های بوده که تاکنون سایه جنگ را از سر کشور برداشته است گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش مثل این بود که به در می‌گویند تا دیوار بشنوند، سپاه به داعش ضربه‌ای وارد کرد که به اسراییل و‌ آمریکا نشان دهیم که اگر غلطی کنید با ضربه شصت سپاه روبه‌رو می‌شوید.

وی با اشاره به اینکه حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه سپاه اعلام می‌کنیم و از این اقدام بسیار خوشحال هستیم افزود: این حمله اقتدار سپاه را به منصه ظهور رساند و حاوی یک پیام برای افرادی که در داخل کشور صحبت از خلع سلاح می‌کنند و‌ می‌گویند روزگار گفت‌وگو فرا رسیده و و روزگار موشک تمام شده دارد و اینها بدانند که دشمنان ما منطق ندارند که اهل گفت‌وگو باشند.

محمدی‌پور با بیان اینکه آمریکا در برجام بسیار راحت همه معادلات خود را زیر پا گذاشتند و به راحتی برجام را نقض کردند و حق اعتراض از ایران نیز گرفته شد بیان کرد: این دشمنان اهل منطق نیستند و گفت‌وگو با این افراد هیچ ارزش و‌ تاثیری ندارد و تنها راه این است که در مقابل دشمنان توان موشکی خود را بروز و‌ به نمایش بگذاریم که جرات تجاوز به نظام جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار