مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در عید فطر امسال نزدیک به 25 میلیارد ریال زکات فطره و کفاره جمع آوری شده بدست مددجویان این نهاد در سطح استان رسید.
کد خبر: ۴۴۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، حسین خدرویسی  اظهار کرد: این رقم در مقایسه با عید فطر سال گذشته که بیش از 10 میلیارد ریال جمع آوری شده بود رشد قابل ملاحظه ای
داشته است.

وی ادامه داد: براساس استفتا از دفتر رهبر معظم انقلاب، زکات فطره مردم طی 2 روز تعطیلات عید فطر به دست نیازمندان و مددجویان کمیته امداد که از پیش شناسایی شده بودند، رسید.

خدرویسی گفت: برای جمع آوری زکات فطره امسال 375 پایگاه کمیته امداد کرمانشاه شامل 125 صندوق ثابت و 250 صندوق سیار درنظر گرفته شده بود.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآوری کرد: یکی دیگر از اقدام های صورت گرفته توزیع بیش از 15 هزار پاکت فطره در منازل مردم بود تا شهروندان روزه دار و خیر استان فطریه های خود را مستقیما به دست همکاران ما در کمیته امداد برای توزیع بین مددجویان برسانند.

وی تاکید کرد: مسئولیت جمع آوری زکات فطره صرفا برعهده 2 نهاد کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی است و هیچ سازمان یا موسسه حق جمع آوری این زکات را ندارد.

خدرویسی خاطرنشان کرد: در عید فطر امسال پایگاه های جمع آوری زکات فطره در یک هزار و 612 روستای استان نیز استقرار پیدا کردند و خوشبختانه مبالغ خوبی نیز از سوی کشاورزان به عنوان زکات اقلام کشاورزی پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار