نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد اصلی مجلس شورای اسلامی، رفع مشکلات و دغدغه های فرهنگیان است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها استفاده می شود.
کد خبر: ۴۴۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایرنا، فرهاد تجری روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش سرپل ذهاب افزود: مشکلات متعدد دستگاه تعلیم و تربیت و از جمله قشر فرهنگی با نگاه مثبت و همراهی نمایندگان مجلس رفع می شود.

وی وضعیت معیشتی معلمان، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و کمبود امکانات و اعتبار را از مهمترین چالش و مشکلات فراروی دستگاه تعلیم و تربیت ذکر و ابراز امیدواری کرد این مشکلات با توجه بیشتر دولت و مشارکت همگانی و پشتیبانی شورای های آموزش و پرورش به عنوان اتاق فکر دستگاه تعلیم و تربیت رفع شود.

تجری، موفقیت های دانش آموزان شهرستان سرپل ذهاب در زمینه های مختلف قرآنی، فرهنگی ، هنری ، آموزشی ، پژوهشی و علمی را جای تقدیر دانست. 

فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی افزود: توسعه و تقویت فعالیت های حوزه آموزش و پرورش ضروری است و در همین راستا باید از تمامی امکانات و ظرفیت های این شهرستان بهره برداری شود.

اکبر سنجابی، بر لزوم بهره برداری از فضا و تجهیزات آموزشی به منظور پیش بینی نیازمندی های مدارس تاکید کرد و گفت: ساماندهی تجهیزات و نیروی انسانی متناسب با نیازهای حوزه 
تعلیم و تربیت یکی از اولویت های اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز بر شناسایی مدارس دارای مشکل و انجام تعمیرات به موقع، سالم سازی محیط مدارس و توجه به سلامت دانش آموزان تاکید کرد و افزود: تجهیزات 
مدارس نیز باید به صورت هدفمند و با توجه به نیاز واحد های آموزشی تهیه و توزیع شوند.

روح الله عباسیان بیان کرد: در کنکور سراسری سال 96 تعداد یک هزار 800 داوطلب سرپل ذهابی در این رویداد علمی بزرگ کشور شرکت کردند و 120 تن از عوامل اجرایی آموزش 
و پرورش این شهرستان مسئولیت برگزاری این آزمون را برعهده دارند.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت در مقاطع مختلف تحصیلی حدود 15هزار دانش آموز ،220 آموزشگاه و یک هزار و 279 فرهنگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار