مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تقاضای زیاد از استان‌های کشور برای حضور کاروان‌های راهیان نور در استان کرمانشاه در فصل تابستان، پیش‌بینی کرد: تابستان امسال شاهد بازدید پررنگ‌تر هموطنانمان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس این استان باشیم.
کد خبر: ۴۴۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، علی یوسفی‌راد، با اشاره به آب و هوای خوب استان کرمانشاه در مقایسه با جنوب در فصل تابستان، تصریح کرد: در فصل تابستان به دلیل گرمای شدید یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کننده ای ندارد و حتی از استان خوزستان نیز کاروان‌های راهیان نور به سمت غرب و استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.

یوسفی‌راد یادآور شد: متقاضیان زیادی از استان‌های مختلف برای حضور کاروانی در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه داریم و لذا در دو سه ماه پیش رو بیشترین حجم بازدید کنندگان از یادمانها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه را شاهد خواهیم بود.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت‌های استان برای پذیرایی و اسکان بازدید کنندگان از یادمانها و مناطق عملیاتی، اضافه کرد: در فصل تابستان استان کرمانشاه قطبیت کاروان‌های راهیان نور کشور را خواهد داشت.
 
یوسفی‌راد در ادامه با اشاره به آمادگی اردوگاه‌ها و سایر اقامتگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه برای حضور کاروانی و خودجوش و مردمی، تصریح کرد: در فصل تابستان ظرفیت اسکان بالا می‌رود.

 وی بیان کرد: ظرفیت اسکان پنج هزار نفر از هموطنانمان در اردوگاه‌ها و اقامتگاه های راهیان نور در استان کرمانشاه فراهم است.

یوسفی‌راد یادمان مرصاد و بازی‌دراز را پربازدیدکننده‌ترین یادمان‌های استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی افزود: راویان در تمامی مناطق عملیاتی و یادمانی استان حضور فعال داشته و بازدیدکنندگان را با آن منطقه و اتفاقات رخ داده در طول سالهای جنگ تحمیلی آشنا خواهد کرد.

این مسئول در ادامه انتقال ارزشهای دفاع مقدس را یکی از مهمترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور عنوان و تصریح کرد: این اردوها برای  جوانان و کسانی که سالهای دفاع مقدس را درک نکرده و واقعیتهای آن را از نزدیک ندیده اند از اهمیت زیادی برخوردار است.

یوسفی‌راد یادآور شد: افرادی که تمایل به حضور در کاروان‌های راهیان نور دارند باید با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

یوسفی‌راد با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی هر ساله از مهر ماه آغاز  و تا حدود دی ماه ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: در ماه‌های اسفند و بهمن کاروان‌های دانشجویی و در بقیه ایام سال کاروان‌های عمومی راهیان نور را در استان داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار