مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه گفت: علیرضا جدی بهنیا کاراته‌کای کنگاوری مقام اول مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما گرجستان را کسب کرد.
کد خبر: ۴۴۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،نبی فتحی، اظهار داشت: تیم کیوکوشین کاراته ماتسوشیما جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات بین المللی کشور گرجستان  با ۶ مدال طلا در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم‌های گرجستان و آذربایجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: بنده در این رقابت ها به همراه سایر مربیان این سبک در سمت مربیگری تیم ایفای نقش کردیم و علاوه  بر مربیگری و هدایت بازیکنان، در جهت در بالا بردن سطح کیفی مسابقات تلاش موثر داشتم.

فتحی گفت: علیرضا جدی بهنیا کاراته‌کای خوش آتیه کشورمان به نمایندگی از شهرستان کنگاور با افتخار مقام اول را در رده سنی ۱۵ تا ۱۶ سال وزن مثبت ۶۵ کیلوگرم کسب کرد.

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه اظهار کرد: شیهان یوسف بهنیا به نمایندگی از استان کرمانشاه در جایگاه داوری مسابقات بین المللی حضور ارزشمند داشت.

وی با یادآوری اینکه تیم منتخب کیوکوشین کاراته ماتسوشیما جمهوری اسلامی ایران قهرمان بلامنازع مسابقات بین المللی گرجستان شد، افزود: این دوره از مسابقات با شرکت تیم‌هایی ازایران، ترکیه، اوکراین، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان برگزار شد.

فتحی گفت: دبیر محترم فدراسیون کاراته نیز با نظارت مستقیم خود در برگزاری مسابقات باعث ایجاد روحیه مضاعف برای کلیه اعضاء تیم شد و این پیروزی ارزشمند را به جامعه کاراته به ویژه ریاست و دبیر هیئت کاراته استان کرمانشاه و دست اندرکاران هیئت که جهت اعزام نفرات استان زحماتی را متحمل شدند و پیگیر روند برگزاری مسابقات در این چند روز بودند تبریک عرض می‌نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار