مسابقات ورزشی به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در رشته‌های ورزشی رزمی شامل تکواندو، کاراته و رزم‌آوران، فوتسال، هاکی، سوارکاری، والیبال، بسکتبال و همگانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل ازفارس ، مسابقات ورزشی به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در رشته‌های ورزشی رزمی شامل تکواندو، کاراته و رزم‌آوران، فوتسال، هاکی، سوارکاری، والیبال، بسکتبال و همگانی برگزار می‌شود.

برگزاری این مسابقات با هدف ترویج ورزش و سلامتی در جامعه در نظر گرفته شده است و تیم‌های مختلف ورزشی با حضور ورزشکاران و جوانان گرمانشاهی در این مسابقات شرکت می‌کنند و علاقه‌مندان نیز می‌توانند در به تماشای این رقابت‌ها بپردازند.

براساس  این گزارش ، هیأت‌های ورزشی مربوطه در استان کرمانشاه برای ایجاد انگیزه در بین تیم‌های شرکت‌کننده و تقدیر از زحمات ورزشکاران و قهرمانان حاضر در این رقابت‌ها به تیم‌ها و نفرات برتر جوایزی اهداء می‌کنند.

مسابقات ورزشی رزم‌آوران با عنوان همایش هنرهای رزمی به‌مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر در بخش آقایان در تاریخ نهم تیر ماه جاری، واقع در پارک کوهستان، راس ساعت 19 برگزار می‌شود و مسابقات سوارکاری با عنوان جشنوار بین‌المللی اسب اصیل ایرانی و عرب در بخش  الی آقایان از تاریخ 7 الی 11 تیر ماه جاری در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری 15 خرداد، راس ساعت 16 انجام می‌گیرد.

برگزاری مسابقات آزاد استانی تکواندو رده سنی خردسالان در بخش آقایان در تاریخ 15 تیر ماه جاری در خانه تکواندو کرمانشاه راس ساعت 8 صبح و مسابقات قهرمانی استان کاراته (کنترلی) در بخش بانوان مورخ هشتم تیر ماه جاری در سالن شهید بهشتی این شهر راس ساعت 8 صبح در ادامه مسابقاتی انجام می‌گیرد که به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد در نظر گرفته شده است.

براساس  این گزارش ، مسابقات قهرمانی استان در رشته ورزشی رزمی کونگ‌فو در چهار رده سنی بخش بانوان در تاریخ نهم تیر ماه جاری و در مجموعه ورزشی امام سجاد(ع) شهر کرمانشاه راس ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد تکواندو در رده سنی خردسالان در بخش آقایان در سالن شهید بهشتی و همایش پیاده‌روی خانوادگی از درب مسجد حکمت‌آباد تا انتهای چم‌بشیر طاق‌بستان مسابقاتی است که روز جمعه مورخ نهم تیر ماه جاری راس ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.

گفتنی است، مسابقات بسکتبال رده سنی بزرگ‌سالان در بخش آقایان نیز در مجموعه ورزشی تختی شهر کرمانشاه برگزار شد و اجرای کلاس ارتقای داوری والیبال ویژه آقایان و بانوان طی چهار روز در سالن شهید هادیان واقع در مجموعه ورزشی آزادی این شهر از دیگر برنامه‌های تدارک‌دیده شده بود که صورت پذیرفت. مسابقات جام رمضان در رشته ورزشی فوتسال نیز در بخش آقایان در مجموعه ورزشی امام(ره) انجام گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار