امام جمعه کنگاور گفت: وحدت مسلمانان رمز موفقیت عالم اسلام است و ادامه همین راه دشمنان را از رسیدن به اهدافشان باز می دارد.
کد خبر: ۴۴۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 26 June 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید فطر شهرستان کنگاور افزود: عید فطر یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که مردم در این روز به خدا و نیازمندان توجه می کنند.

وی اضافه کرد: مردم باید بعد از یک ماه عبادت و بندگی خدا این صفای باطنی و روح معنوی را در خود نگه دارند و در طول سال با معنویات و ارزش های اسلامی انس بگیرند.

وی در ادامه افزود: تمام تلاش دشمنان برهم زدن اتحاد و همدلی بین مسلمانان و ایجاد نفاق و چند دستگی بین جوامع اسلامی است تا بتوانند برنامه های خود را پیش ببرند. 

حجت الاسلام ایوبی خاطرنشان کرد: بدون شک با یگانگی و همدلی بین مسلمانان، دشمنان دین اسلام راه به هیچ جا نبرده و مانند همیشه سرافکنده خواهند شد. 

امام جمعه کنگاور در ارتباط با پرداخت زکات فطره اظهارداشت: زکات فطره مکمل عبادات و روزه داری مسلمانان است که باید به دست فقرا و نیازمندان واقعی برسد.

نخستین روز از ماه شوال، عید فطر نامیده می شود این روز در پایان ماه رمضان و پس از 30 روز روزه داری و عبادت جشن گرفته می شود. 

عید فطر از مهم ترین جشن ها و اعیاد مسلمانان جهان است.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار