مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران با حضور اساتید دانشگاهی و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 26 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران"ره" و روز بسیج اساتید با حضور اساتید بسیجی دانشگاه های استان و برخی از مسئولین با تشکیل پنلی مرکب از سردار آسیابانی فرمانده قراگاه حمزه سیّد الشهدا(ع) و جانشین قرارگاه منطقه ای نجف اشرف غرب کشور و دکتر احمدی مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی و حجت الإسلام مهری برگزار شد.

حجت الاسلام مهری در این نشست به تشریح مباحثی در چارچوب موضوع "امنیّت و اقتدار ملّی کشور جمهوری اسلامی ایران"  پرداخت.

دکتر حسین آبادی رئیس سازمان بسیج اساتید استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر چمران"ره" به بیان برخی ابعاد والای شخصیتی این شهید والامقام پرداخت.

در ادامه این نشست موضوعاتی از قبیل "وضعیّت گروهک های تکفیری در کشورهای عراق، سوریه"؛ "چگونگی اشراف اطلاعاتی سپاه بر نیروهای تکفیری"؛ "توان موشکی جمهوری اسلامی ایران"؛ "بن مایه فکری گروه های تکفیری" و "بررسی مسائل فرهنگی به عنوان ستون امنیّت ملّی" توسط سردار آسیابانی، حجت الاسلام مهری و دکتر احمدی به همراه پرسش هایی که از طرف حضّار مطرح گردید به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

سردار آسیابانی به دفعات با بیان رشادت های بی نظیر مدافعان حرم و چگونگی جنایت های گروهک تکفیری داعش احساسات حاضران را برانگیخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار