رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز فرهنگ هنر کرمانشاه از پذیرش دانشجو در رشته خبرنگاری در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 25 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت سلیمی اظهارکرد: به منظور ارتقاء سطح کیفی و محتوایی رسانه های استان و درجهت پرورش علمی نیروهای علاقمند به حوزه خبرنگاری، با درخواست خانه مطبوعات استان، رشته خبرنگاری در مقطع کاردانی مجددا در این دانشگاه دایر شده است.
 
 
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر کرمانشاه خاطرنشان کرد: فعالان رسانه ای استان کرمانشاه و دیگر استانهای کشور با مراجعه به خانه مطبوعات استان خود و 
معرفی نامه، ضمن تقسیط شهریه از تخفیف ویژه ثبت نام در این رشته مقطع کاردانی نیز برخوردار خواهند شد.
 
سلیمی در ادامه با اشاره به رشته های موجود این دانشگاه گفت: در حال حاضر دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه در 24 کد رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار دانشجو در رشته های مختلف این دانشجو تحصیل می کنند.
 
سلیمی در خصوص رشته های جدید این دانشگاه گفت:  رشته های جدید دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه شامل سینما - گرایش تهیه و تدوین فیلم، سینما- گرایش گریم، موسیقی در گرایش های مختلف، خوشنویسی و دکوراسیون داخلی می شود.
 
رییس این دانشگاه افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه در سالهای گذشته یکسری رشته ها داشت که بنا به دلایلی حذف شدو ما با جدیت و تلاش خاصی موفق شدیم که آنها را مجددا احیا کنیم که این رشته های احیاء شده شامل تبلیغات، خبرنگاری و چاپ و انتشارات می شود.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 123 مدرس در گروه ها و رشته های مختلف این دانشگاه در حال تدریس هستند، گفت: با جذب مدرسین جدید به نوعی انحصارطلبی تدریس را در این دانشگاه شکسته ایم و در واقع دانشجو امکان انتخاب مدرس برای درس مورد نظر خود را نیز دارد.
 
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر کرمانشاه با اشاره به افزایش 100 درصدی پذیرش دانشجو در این دانشگاه طی 9 ماهه گذشته، گفت: انتظار داریم برای مهر ماه سال تحصیلی جدید بتوانیم شاهد حضور دانشجویان بیشتری در این دانشگاه و در قالب رشته های فرهنگی هنری متنوع باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار