نمایشگاه کتاب و نرم افزارعلوم قرآنی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه و با همکاری معاونت قرآني اداره كل در محل كتابخانه ابن سيناي اين شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۴۴۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳ 25 June 2017
 به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان، ر نمایشگاه کتاب و نرم افزارعلوم قرآنی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه و با همکاری معاونت قرآني اداره كل در محل كتابخانه ابن سيناي اين شهرستان گشایش یافت.

سلیمانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه گفت:این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف نشر و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و تأمین منابع مورد نیاز مردم متدین شهرستان برگزارگردیده است.

وی افزود:در این نمایشگاه بیش از 540عنوان کتاب در 3 هزار جلد، در زمینه های قرآن و معارف اسلامی، تفسیر قرآن، آموزش نماز و احکام ، پاسخ مسائل شرعی و کتب دیگر در زمینه های فرهنگ و ادب، تاریخ، روانشناسی، اجتماعی، اخلاقی، داستان، کودک و... جهت بازدید همشهريان عزيز و فرهنگ دوست با تخفیف50 درصد برپا شده است.

سلیمانی گفت : امیدوارم این اقدام فرهنگی گامی مؤثر در راستای تحقق فرهنگ و معارف قرآنی و ترویج و توسعه معنویت در شهرستان صحنه باشد. 

گفتنی است؛ نمایشگاه مذکور از تاریخ 29خرداد تا 7 تیر، به مدت 10 روز جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار