فرماندار شهرستان صحنه گفت: بر هیچ صاحب خردی پوشیده نیست که خانواده های معظم شهدا صاحبان و ولی نعمتان واقعی این انقلاب هستند.
کد خبر: ۴۴۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰ 25 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری صحنه ،شهریار عباس آبادی به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه در بازدید از جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان صحنه، اظهار کرد: بر همگان وظیفه است که احترام و عزت خانوادهای این عزیزان را حفظ کنند چرا که از پرتو خون این عزیزان است که آرامش و امنیت در جامعه سایه افکنده است.

وی ابراز کرد: این آرمان‌های شهدا است که باعث بقا و تداوم نظام اسلامی شده و تا زمانی‌ که این آرمان‌ها در جامعه جاری و ساری باشند دشمن نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به‌ کشور بزند.

وی گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی، عزت و اقتدار کشور را، نتیجه مجاهدت های ایثارگران عزیز به عنوان پشتوانه های محکم نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام هادی عسگری گفت: همه آحاد مردم وظیفه دارند در جهت پاسداشت فداکاری های شهدا تلاش کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند، چرا که مهمترین شاخصه و راهکار ماندگار و صیانت از حماسه آفریی های شهدا و ایثارگران تلاش در جهت ترویج هر چه بهتر و بیشتر فرهنگ غنی ایثار و شهادت است.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار