سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی از برگزاری 4 گشت مشترک بازرسیین دامپزشکی و مرکز بهداشت در راستای تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 24 June 2017
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری تابناک، دکتر یاسر علیزاده سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی  در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان اظهار داشت: طرح مذکور به دلیل افزایش عرضه و تقاضای مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی اعمال نظارت های بهداشتی بر فعالیت واحدهای عرضه این مواد نیز افزایش می یابد.

وی اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی عرضه شده به شهروندان را از دیگر اهداف اجرای طرح مذکور عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح کارشناسان شبکه دامپزشکی 

شهرستان ثلاث باباجانی در ماه مبارک رمضان در قالب اکیپ های ثابت و سیار و در دو شیفت کاری با حضور و گشت زنی مستمر در سطح شهرستان اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش می کنند.

به گفته این مقام مسئول، در طرح تشدید نظارت های بهداشتی تمام مراحل پروسه تولید، استحصال، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی توسط کارشناسان دامپزشکی با اکیپ های ثابت و سیار مورد بازرسی بهداشتی قرار می گیرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به شهروندان توصیه کرد که در هنگام تهیه فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود ضمن توجه به مهر و برچسب بازرسی بهداشتی دامپزشکی روی لاشه و بسته بندی حتما از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی خرید کنند.

دکتر علیزاده همچنین از مردم خواست که هرگونه تخلف بهداشتی و فعالیت واحدهای غیرمجاز ر ا از طریق تلفن 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار