امام جمعه پاوه جمهوری اسلامی را با بیش از 17هزار شهید اولین و بزرگترین قربانی ترور در دنیا دانست و گفت: این تعداد شهید که در میان آنها روسای قوای مجریه و قضائیه، نمایندگان مجلس و دیگر شخصیت ها دیده می شود نشان می دهد هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی از ناحیه تروریست ضربه ندیده است.
کد خبر: ۴۴۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 24 June 2017
به گزارش خبرگزاری نتابناک به نقل از  ایرنا، ماموستا مُلا قادری قادری روز شنبه در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان پاوه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و72 تن از یارانش و تبریک هفته قوه قضائیه به اهمیت نقش مردم در عرصه ها و صحنه های حساس و تعیین کننده انقلاب ونظام اشاره کرد و افزود: هر زمان مردم در صحنه حضور پیدا کرده اند توطئه های دشمنان خنثی شده است.

وی گفت: همین حضور و پشتیبانی مردم بوده که انقلاب ونظام استوار ومقتدر گام به جلو نهاده است و از این رو توجه به این مردم قدرشناس ضروری است.

امام جمعه با قدردانی از حضور گسترده مردم روزه دار ایران اسلامی و به خصوص مردم پاوه در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: بعد از حضور حماسی ملت در انتخابات 29 اردیبهشت، این حضور گسترده در روز قدس بر اقتدار ایران اسلامی افزود که این حضور نشان دهنده آگاهی، بصیرت و عشق وعلاقه مردم به نظام است.

ماموستا قادری در ادامه سخنان خود به پیشرفت علم و تکنولوژی و تأثیر گذاری آن در روند زندگی مردم و کشورها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید برای عقب نماندن از قافله پیشرفت با تکنولوژی همراه و مسلح به آن شویم، گفت: فراگیری و مسلح شدن به علم و تکنولوژی باید همراه با هوشیاری و بصیرت و حفظ ارزشها، اعتقادات و باورهای خودمان باشد. 

او با اشاره به ضرورت توجه علما، اولیا و مسئولان در تربیت و پرورش فرزندان و جوانان و نوجوانان گفت: نبادی در هیچ شرایطی در این راه غفلت کنیم زیرا که غلت ما آرزوی دشمنان است.

امام جمعه پاوه در ادامه به اهمیت امنیت ونقش آن در جوامع اشاره کرد و افزود: امروز امنیت برای مردم و مسئولان هر جامعه ای مهم و حائز اهمیت است و باید برای حفظ وتقویت آن 
همه تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: نعمت امنیت را کسانی می دانند که از داشتن آن محروم هستند ولی آنان که از این نعمت بهره مند هستند ارزش آن برایشان زیاد نمایان نیست. 

ماموستا قادری با اشاره به حوادث مسجد الحرام وانفجار انتحاری در نزدیکی این مکان مبارک و مقدس گفت: کار تندروهای تکفیری وافراطی به جایی رسیده است که درصدد منفجر کردن مسجد الحرام و بیت الله هستند که دیگر قابل تحمل نیست. 

امام جمعه پاوه با اشاره به حضور گسترده مردم به ویژه جوانان شهرستان پاوه در مساجد و در مراسم نمازهای تراویح و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان این حضور را که نسبت به بیست وهشت سال گذشته بی نظیر بود های حاوی پیام مهمی دانست و گفت: پیام این حضور تنفر وانزجار مردم و جوانان این شهرستان از عناصر تندرو و تکفیری است و مردم با حضور گسترده خود در مساجد و نمازهای تراویح بر مقابله با تکفیری های تأکید کردند.
وی همچنین خواستار توجه جدی مسئولان به امور معیشتی مردم و تلاش برای اشتغال جوانان شد. 

قبل از سخنان امام جمعه، رئیس دادگستری شهرستان پاوه گزارشی از عملکرد دستگاه قضائی شهرستان را ارائه داد و در پایان از قضات و کارکنان نمونه دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان پاوه با اهدای لوح وهدایایی قدردانی شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار