عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ملی والیبال ایران نیاز به یک سرمربی از کشورهای آمریکای جنوبی دارد.
کد خبر: ۴۴۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 24 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،محمد منصوری، با اشاره به عملکرد سرمربی فعلی تیم ملی والیبال ایران در جریان رقابتهای لیگ جهانی والیبال اظهارکرد: تصورم این است که فدراسیون والیبال باید دقت بیشتری در انتخاب سرمربی تیم ملی از خود نشان دهد.
 
وی ادامه داد: مربیانی که از کشورهای اروپایی به ویژه اروپای شرقی هستند، بیشتر به مربیان ماشینی معروفند و چون آنها معمولا با والیبالیست های بالای دو متر قد کار کرده اند، فیزیک بازیکنان برایشان از هر چیزی مهمتر است.
 
منصوری تصریح کرد: این درحالیست که یک سرمربی خوبی باید بتواند از لحاظ فرهنگی نیز با بازیکنان ارتباط برقرار کند و رفتاری غیرماشینی با آنها داشته باشد.
 
رییس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: از آنجایی که شرایط، روحیات و خلقیات ما ایرانی ها با کشورهای آمریکای جنوبی بیشتر سازگار است، لذا مربیان و سرمربیان این منطقه بهتر می توانند با بازیکنان ما کار کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت های ولاسکو سرمربی آرژانتینی اسبق تیم ملی والیبال ایران نیز همین بود که می توانست به راحتی با بازیکنان ارتباط دوستانه برقرار کند.
 
رییس هیات والیبال استان کرمانشاه تاکید کرد: تصورم این است که مربیانی از کشورهای آرژانتین و یا برزیل بسیار بهتر می توانند به توسعه والیبال در ایران کمک کنند و بهتر است فدراسیون والیبال به دنبال جذب مربیانی از این کشورها باشد.
 
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار