عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر به نقش مراکز تابستانی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان اشاره کرد و گفت: چهار مرکز تخصصی فرهنگی ، هنری و ورزشی و شش پایگاه درون مدرسه ای در شهرستان روانسر آماده پذیرش دانش آموزان برای غنی سازی اوقات فراغت در تعطیلات تابستان می باشد.
کد خبر: ۴۴۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 24 June 2017
عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه اظهارداشت: پیش بینی می شود در تابستان امسال بیش از 800دانش آموز جذب مراکز تابستانی و پایگاههای درون مدرسه ای آموزش وپرورش شوند .

وی ادامه داد:  ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در کلاس های تابستانی از 27 خرداد ماه جاری آغاز شده است  و فعالیت مراکزتخصصی فرهنگی ، هنری و ورزشی و شش پایگاه درون مدرسه ای در شهر روانسر از دهم تیرماه آغاز می شود .

مدیرآموزش و پر ورش شهرستان روانسر با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی و مراکز ورزشی براساس نیازهای دانش آموزان، خاطرنشان کرد:  آموزش به دانش آموزان دررشته های؛ قرآن ، خوشنویسی، زبان های خارجی ، نقاشی ، موسیقی ، فوتسال ، والیبال و شنا انجام شود.

ویسی از ایجاد مرکز تابستانی در شهر شاهو نیز خبر داد و تصریح کرد: :با همکاری مدیران مدارس شهر شاهو پایگاه فرهنگی و رزشی درون مدرسه ای در یکی از مدارس بخش شاهو ایجاد می شود .

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار