فرمانده انتظامی استان گفت: امروز ماموران انتظامی استان کرمانشاه با فعالیت شبانه روزی خود، فضا را برای فعالیت سارقان و هنجار شکنان نا امن کرده اند.
کد خبر: ۴۴۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 24 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در بازدید از کلانتری های سطح شهر کرمانشاه، اظهار کرد: فرماندهان می بایست بر صیانت از کارکنان، آموزش مستمر و تمرکز بر افزایش کشفیات و برنامه ریزی برای تثبیت روند کاهشی سرقت اهتمام ورزند. 

وی با اشاره به امنیت مطلوبی که در استان کرمانشاه برقرار است، افزود: پلیس باید با بکارگیری ظرفیت های موجود و با اقتدار تمام فضا را برای هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی نا امن کند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در کلانشهر کرمانشاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خطاب به فرماندهان انتظامی این شهرستان گفت: حضور مقتدرانه پلیس در سطح شهر باید برای مردم احساس امنیت ایجاد کند.

این مقام ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از صخبت های خود با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ناجا گفت: پلیس با توجه به خدماتی که به مردم ارائه می دهد، پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، از این رو باید همواره در کمال احترام و در چارچوب قانون و رعایت حقوق شهروندی با مردم برخورد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار