مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:همه اعضای خانواده سوارکاری استان کرمانشاه باید در مسیر توسعه و همدلی این رشته سوارکاری تلاش کنند.
کد خبر: ۴۴۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 24 June 2017
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:خلاء یک مجموعه سوارکاری در کرمانشاه به شدت احساس می شود/هئیت های مسنجم و با برنامه مورد توجه ما هستند

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه در نشست صمیمی و کاری با پیشکسوتان و فعالین سوارکاری استان کرمانشاه گفت:همه پیشکسوتان،باشگاه داران و اعضای خانواده سوارکاری استان باید با همدلی در مسیر توسعه این رشته در استان اهتمام ورزند زیرا شرایط این رشته ورزشی در استان کرمانشاه با سایر استانها تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه علاقه و تعصب خانواده این رشته ورزشی به وضعیت رشته خود قابل تقدیر است افزود:کرمانشاه نه تنها در بخش زیبایی اسب،بلکه در همه رشته ها باید در کشور سرآمد باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به ضرورت تهیه شناسنامه و بانک اطلاعاتی از سوی هیئت سوارکاری برای کلیه اسب های استان نیز اشاره کرد و گفت:اقدامات پژوهشی مورد نیاز در این زمینه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

حسینی همچنین از کلیه فعالین و پیشکسوتان این عرصه خواست به فعالیت ها و رویدادهای هیئت سوارکاری استان نیز نگاهی منطقی داشته باشند و این هیئت را نماینده خود در مجامع ورزشی و فدراسیون بدانند.

وی در خاتمه تاکید کرد:اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به عنوان متولی ورزش خواهان انسجام،پرهیز از حاشیه ها و اختلافات و برنامه محوری در همه هیئت های ورزشی است و از هر هیئتی که در این مسیر گام بردارد،همه جانبه حمایت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار