فرمانده انتظامی شهرستان گفت: دو نفر از عوامل اصلی عرضه کننده قرص ها و شربت های روانگردان که در پوشش یک مغازه عطاری فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۴۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 23 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" رضا شیرزادی" در این خصوص توضیح داد: اکیپی ویژه از ماموران انتظامی این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل اصلی توزیع قرص ها و شربت های روانگردان شدند.

وی افزود: این افراد در پوشش یک مغازه عطاری اقدام به توزیع قرص ها و شربت های روانگردان بین متقاضیان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی دو متهم دخیل در این پرونده را دستگیر و از محل دپوی آنان شش هزار و 753 حبه قرص روانگردان، حدود یازده لیتر شربت مخدر و 13 قوطی انواع پودر های غیر مجاز کشف کردند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: خانواده ها برای درمان فرزندان خود به مراکز مجاز ترک اعتیاد مراجعه کنند و در این زمینه فریب تبلیغات سودجویان را نخورند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، با بیان اینکه طرح های جمع آوری معتادین متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر سطح شهرستان کرمانشاه به صورت مداوم اجرا می شود، گفت: اجرای طرح های پاک سازی مناطق آلوده و برخورد قاطع با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر به جدیت دنبال خواهد شد.

سرهنگ شیرزادی توضیح داد: معتادین متجاهر پس از جمع آوری با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده خواهند شد، تا پس از درمان به آغوش خانواده بازگردند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه ها باید در زمینه ریشه کن کردن اعتیاد اقدام کنند، گفت: مهمترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر کاهش تقاضای آن به وسیله آموزش و فرهنگ سازی است که می بایست تمامی متولیان امر بر این مهم بصورت ویژه تمرکز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خانواده ها را مهمترین پایگاه برای مبارزه با اعتیاد دانست و اظهار کرد: باید به خوبی جوانان و نوجوانان را با مضررات مواد مخدر آشنا کنیم تا از گرایش آنان به این بلای خانمان سوز جلوگیری نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار