فرماندار شهرستان روانسر گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت ها و دستورکار های جدی دولتمردان است
کد خبر: ۴۴۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 23 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر،حسین ویسمرادی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: همه می دانیم وجود این پدیده ، تبعات ناخوشایند و نگران کننده ای را متوجه جامعه کرده و بر تمام بخش های کشور هزینه تحمیل کرده است.

وی تصریح کرد: با گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد مشکلات وناهنجاری های جامعه افزایش ه پیدا کرده و خسارت های جبران ناپذیری بر کشور وارد می کند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه جوانان بیشتر در معرض خطر هستند اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همیشه در دستور کار مسئولین بوده و این مهم باید همچنان استمرار داشته باشد.

ویسمرادی اضافه کرد: هر روز این پدیده با عناوین و چهره های مختلفی در جامعه نمایان می شود که جوانان بیشتری به آن گرایش پیدا کند که متاسفانه شاهد آن هستیم اعتیاد به لایه های پایین جامعه و به ویژه نوجوانان هم سرایت کرده است.

وی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر یک موضوع جهانی است و تمامی کشورها را درگیر خود کرده است.

فرماندار روانسر تاکید کرد: ادارات عضو شورای مبارزه با مواد مخدر باید سهم اعتباری خود را از ادارات کل دریافت و در سطح شهرستان هزینه کنند و این موضوع باید با جدیت در دستور کار باشد.  

وی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را در سطح شهرستان خواستار شد.

ویسمرادی گفت: در سه ماهه نخست سالجاری 500 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده و در این راستا 22 نفر از فروشندگان و عوامل توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار