کارشناس تغذیه ورزیم غذایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به اهمیت سلامت غذا و دسترسی تمامی افراد به مواد غذایی سالم براساس فرهنگ برای داشتن زندگی سالم و پویا اشاره کرد و گفت: نظارت کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه در مراحل تهیه و توزیع مواد غذایی ضروری است.
کد خبر: ۴۴۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 21 June 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز فرید اردیخانی در جمع خبرنگاران در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اظهارداشت: در راستای کنترل مواد غذایی تعامل بین کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه وجود دارد، که با توجه به اهمیت تغیه در سلامت افراد 29 کارشناس تغذیه در سطح شهرستان کرمانشاه و خدمات سلامت شهری فعالیت می کنند.

وی در ادامه به اقدامات ارزنده کارشناسان تغذیه اشاره کرد و گفت: ویژگی کار آنان تعامل با کارشناسان بهداشت محیط در راستای نظارت و کنترل نحوه ی تامین و عرضه مواد غذایی در محل است، و براساس طرح تحول سلامت لازم است این کارشناسان در کنار کارشناسان بهداشت محیط باشند.


کارشناس تغذیه ورزیم غذایی معاونت بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه کارشناسان تغذیه علاوه برنظارت وکنترل تهیه و توزیع مواد غذایی در واحدهای مختلف، تصریح کرد: کارشناسان تغذیه  در مدارس نیز حضور دارند.

اردیخانی اظهارداشت: درراستای تولید برنامه های آموزشی پنج برنامه در سازمان صدا وسیما با حضور کارشناسان تغذیه ضبط و پخش شده است، و در این زمینه با رسانه ها تعامل داشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار