مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: تابستان امسال ۸۰۰ مددجوی کرمانشاهی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 17 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حسین خدرویسی با اشاره به بهینه‌سازی اوقات فراغت مددجویاندر استان کرمانشاه، اظهار داشت: تابستان امسال 800 مددجوی کرمانشاهی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از آغاز اردوهای زیارتی از اوایل تیر ماه تا اواخر شهریور خبر داد و گفت: مددجویان در 6 مرحله در قالب اردوهای خانوادگی، دانشجویی و دانش‌آموزی در 4 اردوگاه کشوری از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی استفاده خواهند کرد.

خدرویسی هزینه اعزام این مددجویان را به اردوی زیارتی مشهد مقدس 2 میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام و عنوان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات دولتی و کمکهای مردمی تامین شده است.

وی از اعزام 480 نفر در سه ماهه نخست امسال به اردوهای زیارتی خبر داد و افزود: برای اعزام این مددجویان یک میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته حدود چهار میلیارد ریال اعتبار برای اعزام مددجویان کمیته امداد به سفرهای زیارتی اختصاص یافته است، عنوان کرد: طرح «شوق زیارت» از طرحهای مشارکتی این نهاد به شمار می‌رود که با هدف اعزام مددجویان و نیازمندان به سفرهای زیارتی با کمک خیران و نیکوکاران اجرا می‌شود.

خدرویسی اظهار کرد: در سال گذشته 1366 مددجو به مشهد و 470 نفر نیز به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار