مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۴۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 17 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حسین خدرویسی با بیان اینکه از محل اعتبارات بانکی و منابع داخلی کمیته امداد در مجموع بالغ بر 110 میلیارد تومان اعتبار به اشتغالزایی مددجویان اختصاص یافته است، اظهار داشت: 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی و 30 میلیارد تومان از منابع داخلی کمیته امداد به این امر اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: با اشاره به اینکه در سال گذشته 75 میلیارد تومان برای راه‌اندازی طرحهای اشتغالزا در استان اختصاص یافته بود، گفت: در سال گذشته برای 5 هزار و 475 نفر شغل ایجاد شد.

خدرویسی از افزایش پرداخت اعتبارات در سال جاری خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 4 هزار شغل پایدار در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سقف پرداخت وام امسال از 15 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش یافته است، عنوان کرد: به موجب این طرح، مددجویان برای راه‌اندازی طرحهای اشتغالزایی خود اعتبارات بیشتری دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: 20 درصد این اعتبارات به افراد واجدالشرایط که تحت پوشش کمیته امداد نیستند اختصاص می‌یابد.

خدرویسی با اشاره به اینکه از ابتدای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تا کنون 55 هزار طرح شغلی مددجویان در استان فعال شده است، اظهار کرد: ممدجئیان شهرستانی برای دریافت 
تسهیلات خوداشتغالی با مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان، تقاضای خود را به کارشناسان این دفاتر تحویل دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار