مسؤول امور روحانیون و اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همایش‌«طلایه‌داران تبلیغ» ویژه ماه مبارک رمضان، چهارم خردادماه جاری با حضور مبلغان دینی و ائمه جماعت در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام مجتبی بیات  از همایش«طلایه‌داران تبلیغ» خبر داد و اظهار داشت: این مراسم به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پنجشنبه، چهارم خرداد‌ماه ساعت 9:30 دقیقه در دفتر امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود.

مسؤول امور روحانیون و اعزام مبلغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همایش طلایه‌داران تبلیغ با هدف تبیین و تشریح فرصت‌های ترویج و تبلیغ معارف دینی با حضور یک‌هزار و 582 مبلغ و مبلغه بومی، غیربومی اعزامی و ائمه جماعت با هدف تبلیغ احکام دین در سراسر روستاهای استان برگزار می‌شود.

وی به اعزام بیش از دو هزار نفر از گروهای جهادی مبلغ و مبلغه از استان‌های قم، اصفهان و مشهد به این استان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این همایش آشنایی و توجیه مبلغان 

اعزامی به اقصی نقاط استان در ماه مبارک رمضان، در دستور کار قرار دادن مطالبات مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ تولید و اشتغال در راستای تحقق شعار سال، برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین برنامه‌های قیام 15 خردادماه است.

وی با اشاره به نقش مهم  روحانیان و مبلغان در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ادامه داد: کار مبلغان و عالمان دینی در شرایط فعلی بسیار دشوار است و در فرهنگ‌سازی و ترویج معنویت با اخلاص و درایت می‌توانند تحولات فکری مثبت را در جامعه ایجاد کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار