مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، قیمت اقلام غذایی مورد نیاز شهروندان کرمانشاهی در ماه رمضان را اعلام کرد و گفت: مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم نداریم.
کد خبر: ۴۲۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،علی اصغر بهمنی پور ، از تامین اقلام مورد نیاز شهروندان کرمانشاهی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مردم نگران افزایش قیمت ها در ماه مبارک رمضان نباشند.

وی افزود: اقلام مورد نیاز غذایی شهروندان با قیمت تعادلی در دسترس آنها است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با اشاره به برپایی نمایشگاه مواد غذایی ویژه رمضان در کرمانشاه گفت: اقلام مورد نیاز شهروندا در این نمایشگاه که از ۲ تا ۷ خرداد برپا بوده و هم‌چنین فروشگاه‌های معتبر سراسر استان در دسترس است و محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

وی از واردات ۸۴۰ تن برنج  سفید خبر داد و گفت: این محصول غذایی به قیمت هرکیلو ۲۷۰۰تومان به شهروندان عرضه خواهد شد.

بهمنی پور از وجود ۵۳ تن  گوشت قرمز منجمد در استان کرمانشاه  خبر داد و گفت: این کالای ضروری نیز در مرکز استان به قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و در سایر نقاط استان با توجه به میزان مسافت از مرکز استان به قیمت ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه قیمت هر کیلو مرغ منجمد بسته بندی شده را در کرمانشاه(مرکز استان) ۵هزار و۷۷۵ تومان و در شهرستانها ۵۸۰۰ تومان عنوان کرد وافزود: قیمت شکر نیز در سراسر استان ۲۸۹۵ تومان است و محدودیتی در خرید اقلام مصرفی ذکر شده نداریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار