نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: تیم تنیس روی میز بانوان کشور جمهوری اسلامی ایران با حضور ندا شهسواری، تنیسور کرمانشاهی به مقام قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت.
کد خبر: ۴۲۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،طاهره جعفری‌نیا ، اظهار داشت: چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور 54 کشور و به میزبانی شهر باکو، جمهوری آذربایجان برگزار شد.

نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه به حضور ندا شهسواری، تنیسورکرمانشاهی در بخش انفرادی بازی‌های اسلامی تنیس روی میز باکو اشاره و بیان کرد: شهسواری، پینگ‌پنگ‌باز کشور در این دوره از رقابت‌ها با قبول شکست در مقابل حریفان خود، از کسب مدال بازماند.

این مسؤول با اشاره به رقابت‌های بانوان پینگ‌پنگ‌باز در بخش تیمی، گفت: تیم‌های ایران و جمهوری آذربایجان در دیدار نهایی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کشور با نمایشی زیبا سه بر یک از سد میزبان گذشت​ و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

جعفری‌نیا یادآور شد: تیم تنیس روی میز بانوان کشور جمهوری اسلامی ایران با حضور ندا شهسواری، بانوی قهرمان کرمانشاهی به مقام قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت.

به گفته این مسؤول، کاروان ایران با کسب 39 طلا، 26 نقره و 33 برنز و ایستادن در رده سوم پس از جمهوری آذربایجان و ترکیه به کار خود در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پایان داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار