مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از حضور نزدیک به 900 هزار نفری در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در سال راهیان نور گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی یوسفی‌راد ، با بیان اینکه سال راهیان نور از اردیبهشت آغاز و تا اردیبهشت سال بعد ادامه دارد، اظهار کرد: در سال راهیان نور گذشته در مجموع حدود 900 هزار نفر به صورت کاروانی و یا خودجوش و مردمی از یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه سال گذشته از اقصی نقاط کشور در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کننده داشتیم، اظهار کرد: در سال راهیان نور گذشته در مقایسه با سال قبل از آن شاهد افزایش حدود 15 درصدی آمار بازدیدکنندگان بودیم.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته همچنین 104 بازدیدکننده خارجی از کشورهای مختلف از یادمان ها ومناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه دیدن کردند.

یوسفی‌راد در ادامه با اشاره به نمایش رزم نمایش با افلاکیان در سال گذشته برای کاروانهای راهیان نور در استان کرمانشاه، افزود: 93 شب اجرای این رزم نمایش را در استان داشتیم که همه این اجراها در پادگان توحید شهر کرمانشاه روی داد.

وی ادامه داد: ال گذشته 260 هزار نفر روز در اقامتگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه سپس اشاره ای هم به اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب داشت و اظهار کرد: در سال راهیان نور گذشته در مجموع اعزام 54 هزار نفر را در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب داشتیم.

یوسفی‌راد با بیان اینکه در سال راهیان نور گذشته 25 هزار و 490 نفر از استان کرمانشاه در قالب کاروان‌های راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی غرب و  جنوب اعزام شدند، گفت:سه هزار نفر از این افراد به مناطق عملیاتی جنوب و مابقی به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

 وی افزود: در سال راهیان نور گذشته همچنین اعزام بیش از 22 هزار نفری کاروانهای راهیان نور دآنش اموزی را در استان داشتیم که 16 هزار نفر آن ها به غرب و شش هزار نفر دیگر به جنوب اعزام شدند.

یوسفی‌راد ادامه داد: در سال راهیان نور گذشته اعزام بیش از سه هزار نفری دانشجویان را به مناطق عملیاتی داشتیم که 1400 آنها به غرب و 1600 نفر به جنوب اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار