فرمانده انتظامی استان با اشاره به برقراری نظم و امنیت مطلوب در فرایند انتخابات، گفت: این موضوع نشان می دهد که ناجا هم در سطح کلان و هم فردی به یک آزمودگی و پختگی در مواجه با حوادث و اتفاقات رسیده است.
کد خبر: ۴۲۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم صبحگاه عمومی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: عوامل انتظامی در انتخابات اخیر هوشیارانه رفتار و عمل کردند و به اذعان همگان نظم و امنیت مطلوبی بر جو استان حاکم بود.

وی افزود: این موضوع نشان می دهد که ناجا هم در سطح کلان و هم فردی به یک آزمودگی و پختگی در مواجه با حوادث و اتفاقات رسیده است و هیچگاه در انجام وظایف فروگذاری نخواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اصل انتخابات که همان مشارکت مردم بود، با حضور حداکثری و حماسی برگزار شد و این بیانگر تعهد و علاقه مردم به نظام و حکومت جمهوری اسلامی است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه اصل، قانون و فصل الخطاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، گفت: پس از اتمام فرایند انتخابات، اکنون منتخبان مردم باید بیش از پیش به حل مشکلات و نارسایی های جامعه بپردازند و رسیدگی به امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه فرایند انتخابات بدون هرگونه مورد امنیتی در استان کرمانشاه برگزار شد، اما در این میان شاهد برخی تخلفات انتخاباتی بودیم که اگر چه نسبت دوره های قبل کاهش یافته بود، اما انتظار می رفت کاندیداها و هواداران آن ها بیش از گذشته به قانون احترام بگذارند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: امیدواریم با حل معضل بیکاری استان کرمانشاه از سوی مسئولان، وقوع جرایم نیز کاهش یابد و همه روزه شاهد دستگیری سارقان معتاد و توزیع کنندگان خرد موادمخدر نباشیم تا مردم نیز نگران از دست رفتن سلامت فرزندان و دارایی هایشان نباشند.

سردار امان اللهی افزود: افزایش حجم ورودی خودروها و ظرفیت محدود خیابان های شهر کرمانشاه علاوه بر نازیبایی مبلمان شهری، مشکلات عدیده ای را برای همشهریان و مسافران فراهم آورده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که اقدامات پلیس راهور با توجه به ظرفیت ها و محدودیت ها، پاسخگوی مطالبات بحق مردم نیست، لذا از اعضای جدید شورای شهر انتظار می رود تدابیر ویژه ای برای حل معضل ترافیکی بیاندیشند تا شاهد نارضایتی شهروندان از وضع موجود نباشیم.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان ضمن آرزوی توفیق برای منتخبان مردم و تبریک به این عزیزان، خاطرنشان کرد: امنیت ضامن اقتدار و پیشرفت هر جامعه ای است و بدون آن تمامی زیرساخت های توسعه ای با مشکل جدی مواجه خواهد شد، لذا علاوه بر مشارکت مردم، مسئولان نیز باید همچون گذشته و چه بسا بیش از این یاری گر نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار