رشید جلیلیان در گفتگو با تابناک:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:بیش از 13 میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال اعتبار برای ایجاد فرصت های شغلی مددجویان استان تخصیص یافته است
کد خبر: ۴۲۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 22 May 2017
رشید جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اینکه تسهیلات شغلی کمیته امداد به صورت کاملا قرض الحسنه و به منظور ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی اقتصادی در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می گیرد افزود:۴۰ فرصت شغلی در حوزه دامپروری، ۳۸ فرصت شغلی در حوزه خدمات و ۲۴ فرصت در زمینه های کشاورزی، صنایع دستی و فعالیت های صنفی و صنعتی در فروردین ماه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: در فروردین ماه امسال ۱۰۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در استان اجرا شده است .

جلیلیان تصریح کرد: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل استان تامین و به مددجویان  پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه ابراز داشت:  هم اکنون بیش از ۵۵ هزار طرح شغلی اجرا شده از سوی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه فعال است، و این تعداد فرصت شغلی از ابتدای فعالیت این نهاد تاکنون اجرا شده است.

به گفته این مسئول: اعمال نظارت های فنی، تخصصی، دقیق و ارائه مشاوره های شغلی موجب پایداری طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت می شود.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار