دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: ۴۲۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ دکتر صیدی مدرس این کارگاه با تاکید بر اهمیت شرکت های آب و فاضلاب در خدمات رسانی به شهروندان و ضرورت حاکمیت اخلاق پسندیده در خدمت صادقانه به مشترکان اظهار داشت: در این دوره سعی می شود تا راهکارهای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعان را بررسی نماییم .

وی تصریح کرد: فلسفه ی تشکیل شرکت های آب و فاضلاب توزیع و تامین آب شرب مورد نیاز مشترکان و جمع آوری ودفع فاضلاب بصورت مدرن و بهداشتی می باشد، در نتیجه همه خدماتی که در این شرکت ها صورت می گیرد باید در راستای پاسخگویی مناسب و شایسته به این دو مسئله بزرگ باشد.

دکتر صیدی مدرس این کارگاه در ادامه اجرای این دوره آموزشی را در راستای ارتقاء و حفظ هر چه بیشتر کرامت مردم و تکریم مراجعین و شهروندان در بین کارکنان دانست و تاکید کرد: اولویت برگزاری این دوره آموزشی ابتداء برای نیروهایی که مستقیماً با ارباب رجوع در ارتباط هستند می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید ارباب رجوع و مراجعین با حق و حقوق خود در بدو ورود به هر سازمانی آگاه باشند و این امر زمانی شکل می گیرد که سازمان ها مشتری را به عنوان ارباب رجوع تلقی کنند زیرا فلسفه وجودی سازمان خدمت رسانی می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار