اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید رسالت دولت مردان را صد چندان نموده است
کد خبر: ۴۲۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک:
بسمه تعالی
حضور بي نظير و حماسي در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان از تدبير، آگاهي و احساس مسئوليت بالای مردم داشت و این تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب برگ زرینی بر افتخارات مردم شریف شهرستان بود.

اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید رسالت دولت مردان را صد چندان نموده است تجربه نشان داد که با پرهیز از شعار گرایی و با اقدام عملگرایانه می توان در عمق جان مردم نفوذ کرد و خدمات بی منت ارائه داد.

استمرار دولت تدبیر و امید نوید بخش افق های طلایی در عرصه های مختلف بوده و خواهد بود. بدون شک آسیب شناسی عملکرد گذشته و بهره گیری خرد نخبگان، اعتماد جوانان و توجه به مولفه های دیگر چراغ راه خواهد بود.

همچنین از کلیه عوامل برگزاری انتخابات اعم از هئیت های نظارت، اجرایی، بازرسی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی،کلیه کارکنان ادارات و اعضای شعب اخذ رای و از مجموعه همکاران فرمانداری و بخشداری ها که شرایط مطلوب در برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 اینجانب ضمن تبریک به شما مردم فهیم و قدر شناس شهرستان صحنه بر خود فرض می دانم که از حضور حماسی تک تک مردم فهیم و شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید قدردانی نموده و برای رئیس جمهور محترم ایران اسلامی جناب آقای دکتر حسن روحانی و منتخبین شما در شورای اسلامی شهر و روستا توفیق آرزو نموده و موفقیت همگان را در استمرار نظام جمهوری اسلامی از خداوند منان مسئلت نمایم.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار