مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از آغاز ثبت نام کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت در مراکز کانون استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،رضا موزونی ، از آغاز کلاس‌های تابستانی طرح اوقات فراغت مراکز کانون در استان خبر داد و گفت: سعی ما این است که تابستانی به یاد ماندنی برای کودکان ونوجوانان کرمانشاهی خلق کنیم.

وی افزود: طی  برنامه ریزی انجام شده در ستاد مرکزی کانون استان و برگزاری جلسات مختلف، برنامه های متنوعی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان کرمانشاه پیش بینی شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به حضور مربیان توانمند و پرتلاش کانون پرورش فکری در مراکز کانون، پیش بینی می کنیم تابستان امسال نیز استقبال خانوده ها از کلاس های تابستانی قابل توجه باشد.

وی از برگزاری کلاس های تازه و ویژه ای در مراکز کانون خبر داد و افزود: کلاس های داستان نویسی، انیمیشن سازی، نمایش عروسکی، عروسک سازی، و ... به صورت ویژه برای علاقمندان برگزار می شود.

موزونی تصریح کرد: در کنار این فعالیت های ویژه، برای کلاس های سفال، خوش نویسی، قرآن، نمایش خلاق، نقاشی، و...نیز از کودکان و نوجوانان علاقمند ثبت نام می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اعتماد چندین ساله خانوده ها به کانون پرورش فکری را یکی از مهمترین دستاوردهای این نهاد فرهنگی عنوان کرد.

وی  خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری با پشتوانه نیم قرن فعالیت گسترده فرهنگی، امروز از جایگاه شاخص و ویژه ای در ارایه برنامه های فرهنگی و هنری برای مخاطبان کودک و نوجوان برخوردار است.

موزونی گفت: این برنامه ها در کلیه مراکز کانون یعنی نزدیک به ۴۰ مرکز برگزار و ثبت نام از علاقه مندان انجام می‌شود. برنامه های کانون در بخش های فرهنگی، هنری و ادبی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: این کلاس ها از اول تیرماه آغاز خواهد شد و تا پایان مردادماه به پایان می رسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار