مدیرکل و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و فرماندار بیستون از مراحل پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بیستون بازدید نمودند.
کد خبر: ۴۲۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه کارشناسان این اداره کل و فرماندار بیستون از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بیستون بازدید کردند.

  در این بازدید رحیم جعفری با ابراز خرسندی و رضایت از روند تکمیل پروژه مذکور  اظهار داشت: مجتمع فرهنگی و هنری بیستون یکی از موفق ترین پروِژه هایی است که در سطح شهر کرمانشاه در حال ساخت  و تکمیل شدن است  و این پروژه می تواند الگوی مناسبی برای دیگرپیمانکاران فعال شهر کرمانشاه به حساب آید.

 پروژه فرهنگی و هنری بیستون با  زیربنای 2500 مترمربع دارای آمفی تئاتر با ظرفیت 540 نفر و کارگاه نمایش، موسیقی و گالری آثار هنری از مصوبات سفر پر برکت مقام معظم رهبری  است که کلنگ زنی آن در سال نود انجام شده و تا این زمان 7٠در صد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فرماندار بیستون، امیر شاه آبادی به دلیل همکاری بی شائبه خود در طول انجام این پروژه  تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار