مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس های راه و راهور با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور کرمانشاه که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، از زحمات و خدمات صادقانه سرهنگ "محمد مرادی" در مدت 30 سال خدمت تقدیر و سرهنگ "فضل الله شیری" را به عنوان جایگزین وی معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرهنگ شیری تا زمان تعیین رئیس جدید پلیس راهور استان با حفظ سمت عهده دار امورات پلیس راه خواهد بود که انشاء الله در سمت رئیس پلیس راهور بتواند روند انتظامی بخشی به ترافیک شهر های استان را به سمت اقناع و آموزش شهروندان توأم با حفظ عزت پلیس و شهروندان جهت دهی نماید.

فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان انتظامی و راهور به سبب خدمتگزاری شایسته در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: خدمتگزاری به مردم در حوزه های مختلف یک نعمت است و هر عمل مثبت و منفی کارکنان می تواند در رضایتمندی مردم تاثیرگذار باشد، لذا همکاران حتی در اعمال قانون برای هنجار شکنان و متخلفان از قانون، برخورد خوب و مناسب را مدنظر قرار دهند.

سردار امان اللهی ادامه داد: عملکرد همکاران در نگاه و منظر عام جامعه، بازتاب های متفاوتی دارد و بر همین اساس رفتار کارکنان پلیس راه و راهور از این لحاظ که این دو پلیس تخصصی تاثیر مستقیمی بر نگاه مردم و شهروندان دارند، حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به اینکه از نظر زیر ساخت های ترافیکی مشکلات عدیده ای در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و بعضاً حجم ورودی خودروها چندین برابر ظرفیت خیابان ها و جاده های درون و برون شهری این استان است، لذا انتظار می رود ماموران راهور و پلیس راه ضمن برخورد قاطعانه با تخلفات، نهایت احترام با مردم را در دستور کار قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نباید اشکال در زیر ساخت ها مانع انجام وظایف خطیر پلیس شود، تصریح کرد: سهم اخلاق و رفتار در حوزه ناجا متاثر از سهم بالای پلیس راهور است و حتی نحوه اعمال قانون پیامدهای مثبت و منفی را در جامعه به دنبال دارد لذا کارکنان پلیس راهور باید با سعه صدر با تخلفات مردم برخورد کنند.

سردار امان اللهی در پایان خاطرنشان کرد: سرهنگ مرادی فردی دلسوز ، متعهد و پیگیر در امور بودند و اقدامات شایسته ای را انجام دادند لذا با عنایت به اتمام خدمت مقدس ایشان در سنگر ناجا و پلیس راهور آرزوی سلامتی و تندرستی همراه با موفقیت در کسوت بازنشستگی را داریم.

وی تصریح کرد: سرهنگ شیری نیز از مدیران اخلاق مدار، منضبط، با پشتکار و برنامه هستند و همواره شاهد تلاش های ایشان در مسئولیت های مختلف بوده ایم، ان شاءالله در سمت جدید نیز منشأ خیر و برکت برای جامعه و کارکنان پلیس راهور باشند.

سرهنگ مرادی نیز در این مراسم با تقدیر از  همکاری حداکثری فرمانده انتظامی استان در مدت مسئولیت خود در پلیس راه و راهور استان، گزارشی از مهمترین فعالیتهای انجام شده در حوزه فناوری کنترل ترافیکی و مدیریت جهت در روان سازی آمد و شد در سطح استان کرمانشاه را ارائه داد و برای سرهنگ شیری آرزوی موفقیت و پیشرفت در سمت جدید کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ "مراد آقایانی" معاون مهندسی فرماندهی انتظامی استان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر شد، همچنین سرهنگ "مجتبی شهبازی" نیز به عنوان جایگزین وی معرفی گردید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار