مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان: دو هزار و۸۴۲ خانوار مددجو در استان طی سال ۹۵ از پرداخت هزینه های انشعابات قانونی معاف شدند.
کد خبر: ۴۲۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: این نهاد به منظور بهره مندی خانوارهای تحت حمایت از انشعابات گاز، آب، برق، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با ادارات و سازمان های متصدی این انشعابات و شهرداری ها قرارداد همکاری منعقد کرده است.

خدرویسی یادآور شد: یک هزار و ۱۳۵ خانوار از خانوارهای مددجوی بهره مند از انشعابات قانونی، ساکن مناطق کم برخوردار و محروم استان و مابقی آنان ساکن مناطق برخوردار بوده اند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۷۰ خانوار از خانوارهای بهره مند از معافیت ها نیز ساکن در مناطق روستایی استان بوده اند، تصریح کرد: دو هزار و ۶۰۱ خانوار در سال گذشته از معافیت های قانونی به منظور دریافت انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب برخوردار شده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۲۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۵ جهت دریافت گواهی پروانه ساختمانی  و عوارض شهرداری از معافیت های قانونی بهره مند شده اند.

حسین خدرویسی با تاکید بر اینکه خانوارهای تحت حمایت در صورت واجدالشرایط بودن می توانند از معافیت پرداخت هزینه های انشعابات بهره مند شوند، اظهار کرد: این دسته از خانوارها می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و دریافت معرفی نامه به سازمان ها و ادارات متصدی انشعابات مراجعه و از معافیت های لازم برخوردار شون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار