رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه گفت: شهنام نظرپور قهرمان با اخلاق کرمانشاهی و مجتبی ولی‌پور توانستند در ماده سه متر دونفره مدال طلای چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کنند.
کد خبر: ۴۲۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 21 May 2017
به گزاش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،پیمان جاویدان ، اظهار داشت: چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 اردیبهشت‌ماه تا اول خرداد‌ماه جاری به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه به ترکیب تیم دو نفره شیرجه ایران برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: شهنام نظرپور قهرمان با اخلاق کرمانشاهی و مجتبی ولی‌پور دو شیرجه‌رو ملی پوش ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی گفت: تیم شیرجه سه متر دوبل ایران با ترکیب مجتبی ولی‌پور و شهنام نظرپور با کسب مجموع  334.08 امتیاز توانست مدال طلای این دوره از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را به خود اختصاص دهند.

جاویدان با بیان اینکه شهنام نظرپور دربخش انفرادی با کسب مقام چهارم از دریافت مدال بازماند، ادامه داد: مجتبی ولی‌پور توانست نخستین مدال طلای شیرجه ایران را در ماده سه متر انفرادی کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار