رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه از کسب مدال طلای مسابقات شیرجه همبستگی کشورهای اسلامی توسط شهنام نظرپور ورزشکار کرمانشاهی دربخش شیرجه سه متر دوبل خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،پیمان جاویدان اظهار کرد: مسابقات بخش سه متر دوبل شیرجه رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی ظهر امروز برگزار و تیم دو نفره شهرام نظرپور و مجتبی ولی پور مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم 2 نفره نظرپور و ولی پور با کسب 334 امتیاز موفق شدند بالاتر از تیم های اندونزی و ازبکستان مقام قهرمانی را از آن خود کرده و مدال طلا را به گردن بیاویزند.

جاویدان ادامه داد: 2 ورزشکار عضو تیم ملی شیرجه ایران در پرش اول خود 44.40 امتیاز، در پرش دوم 42 امتیاز، در پرش سوم، 63.90 امتیاز، در پرش چهارم خود 61.38 امتیاز، در پرش پنجم 68.40 امتیاز، در پرش ششم 54 امتیاز و در پرش ششم 54 امتیاز کسب کردند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کرمانشاه یادآوری کرد: نظرپور روز گذشته در مرحله فینال بخش شیرجه (تخته سه متر انفرادی) با مجموع امتیازی 327.25 صدم امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.

وی یادآوری کرد: مرحله مقدماتی و فینال شیرجه 10 متر انفرادی نیز عصر امروز برگزار و نظرپور ورزشکار کرمانشاهی برای کسب مدالی دیگر با رقبا مسابقه خواهد داد.

جاویدان اظهار کرد: فینال شیرجه 10 متر دوبل ( 2 نفره ) نیز عصر یکشنبه و در روز پایانی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برگزار می شود.

وی در پایان گفت: به جز نظرپور، کرمانشاه یک نماینده نیز به نام 'محمد جواد عباسی' در تیم ملی واترپلو داشت که به همراه تیم کشورمان مدال نقره را کسب کرد.

سعید احمدی، محدثه آقایی و بهنوش نجفی هر سه در کاراته و ندا شهسواری در پینگ پنگ دیگر نمایندگان ورزش استان کرمانشاه در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بودند که در این بین تنها نجفی موفق به کسب مدال برنز وزن 68+ کیلوگرم رقابت های کاراته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار