ماموستا مُلا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه روز شنبه در پیامی از ملت ایران و به ویژه مردم اهل سنت استان کرمانشاه به دلیل حضور پر شور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۲۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 20 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا در پیام ماموستا محمدی آمده است: خدای بزرگ را شکر گزاریم که ملت آگاه ایران باشکوه و عظمت، مردمسالاری دینی را به زیباترین شیوه به جهان نشان دادند و برگ زرین دیگری در تاریخ پربار انقلاب اسلامی به نام خود ثبت کردند.

در ادامه متن این پیام آمده است؛ اینجانب شایسته می دانم از حضور حداکثری و دلگرمانه ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، بخصوص مردم نجیب و بصیر شهر و دیارم و بویژه مردم متمدن اهل سنت کرمانشاه در انتخابات قدردانی کنم و ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، از مردم و مسئولان تقاضا کنم با تحکیم وحدت و حفظ انضباط و آرامش برای فردای بهتر کشور در مسیری واحد گام بردارند.

ماموستا محمدی در ادامه پیام خود آورده است؛ همچنین امیدوارم شایستگان منتحب مردم در شوراهای شهر و روستا قدردان حمایت و حضور مردم بوده و برای آبادانی ایران عزیز از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار