ر ییس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند که این میزان بیش از ۷۰ درصد بوده است و از ساعت ۲۴ بامداد به بعد شمارش آرا و بقیه ی مراحل آغاز می شود.
کد خبر: ۴۲۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴ 20 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک یوسف شاه حسینی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در تمام شهرستان و روستاهای استان استقبال با شکوهی از حضور در انتخابات شد، و موارد خاص امنیتی نداشتیم، و درتمامی شعب امکاناتی که ملزومات اقتضای انتخابات بود فراهم شد.

شاه حسینی تصریح کرد: نتایج انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور اعلام می شود، و به محض اینکه آرا شمارش شد توسط وزارت کشور و فرمانداری ها نتایج ارایه می شود، و در شعبه ای کمبود تعرفه رفع شدو از ساعت ۲۴ بامداد زمان اخذ آرا تمدید نمی شود.و اخذ آرا نداریم.

وی اظهارداشت: درمکان های پر جمعیت شعبه سیار برای جمع آوری آرا فرستادیم، و براساس برنامه تعیین شده از وزارت کشور ما برای سه شهرستان اسلام‌آبادغرب، جوانرود، کنگاور طی برنامه ی سراسری اخذ آرا به صورت تمام الکتریکی بود که با موفقیت اخذ رای انجام شد، و در این زمینه کمترین مشکلی نداشته ایم.

وی گفت: در ۱۵۲ شعبه ی سطح این سه شهرستان اخذآرای شورای شهر به صورت تمام الکتریکی برگزارشد، و افراد به آمار غیر رسمی ( فضای مجازی) توجه نکنند، و آنچه که واقعیت داردآماری است که از سوی وزارت کشور و فرمانداری ها اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار