فرماندار قصرشیرین گفت: از نخستین ساعت آغاز کار رای گیری در این شهرستان تاکنون بیش از 13 هزار تن از مردم این شهرستان مرزی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده اند.
کد خبر: ۴۲۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فرامرز اکبری جمعه شب در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای قصرشیرین  افزود: تعرفه های جدید به شعبه های اخذ رای ارسال شد و با وجود گذشت 13 ساعت از زمان رای گیری، همچنان شعبه های اخذ رای با ازدحام جمعیت مواجه است.

وی اظهار کرد: هیچ مشکلی از بابت نظم و امنیت انتخابات در شهرستان گزارش نشده است و برگزاری انتخابات در صحت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی گفت: کار رای گیری در شعبه های اخذ رای شهرستان ادامه دارد و همچنان شاهد 
مشارکت بسیار بالای مردم قصرشیرین در انتخابات بوده ایم.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که مردم تا ساعت 22 فرصت دارند با مراجعه به شعبه های اخذ رای ، در این رویداد مهم سیاسی کشور شرکت کنند.

اکبری با بیان این که انتخابات در 37 شعبه ثابت و سیار قصرشیرین در حال برگزاری است، افزود: در این شهرستان یک هزار تن عوامل اجرایی ، نظارتی ، امنیتی و اجرایی کار 
برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار