فرماندار شهرستان هرسین پیش‌بینی کرد: شاهد مشارکت بالای 90 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات امروز باشیم.
کد خبر: ۴۲۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،امیر شاه‌آبادی ، با اشاره به مشارکت گسترده مردم شهرستان هرسین در انتخابات افزود: میزان مشارکت‌ به حدی بوده که در تعداد زیادی از 
شعب درخواست تعرفه داشته‌ایم.

شاه‌آبادی ادامه داد: در تلاشیم تا شعب سیار را به کمک شعب اصلی بفرستیم و از این طریق به کار اخذ آرای مردم شهرستان در شعبات با ازدحام بالا سرعت ببخشیم.

فرماندار هرسین با اشاره به سابقه مشارکت خوب مردم شهرستان هرسین در انتخابات‌ گذشته، پیش بینی کرد: شاهد مشارکت بالای 90 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات امروز باشیم.

وی در ادامه از مردم شهرستان هرسین خواست هر چه سریعتر برای مشارکت در انتخابات به شعب اخذ رای مراجعه کنند و آرای خود را در صندوق‌ها بیاندازند.

شاه‌آبادی با بیان اینکه 104 شعبه اخذ رای آرای مردم شهرستان هرسین را اخذ خواهند کرد، افزود: از این تعداد 29 شعبه آن شهری و بقیه روستایی است.

فرماندار هرسین در ادامه مشارکت در انتخابات را به لحاظ نقش آن در تعیین سرنوشت کشور حائز اهمیت برشمرد و از افرادی که تاکنون تصمیم به شرکت کردن در انتخابات نگرفته اند دعوت کرد و افزود: شرکت کردن در انتخابات در هر شرایطی از شرکت نکردن در آن ارجحیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار