فرماندار سنقر و کلیایی گفت: روند برگزاری انتخابات در این شهرستان بدون هیچ گونه مشکلی در ساعت مقرر آغاز شده و شاهد حضور چشمگیر مردم در پای صندوقهای رای هستیم.
کد خبر: ۴۲۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، یاور محمدی روز جمعه به همراه امام جمعه سنقر و کلیایی با حضور در تعدادی از شعبات اخذ رای سنقر و کلیایی افزود: کلیه عوامل اجرایی برگزاری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی مطابق برنامه ریزی از پیش تعیین شده در بامداد امروز در شعبات مشخص شده شهری و روستایی مستقر شده اند.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای را نشان دهنده پیوند عمیق میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی دانست.

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده است، گفت: روند برگزاری انتخابات تا پایان مهلت مقرر در تمامی شعبات شهر و روستاها توسط اعضا هیاتهای مربوطه کنترل ورصد خواهد شد.

محمدی بیان داشت: تعداد 2 هزار و 500 نفر در 149 شعبه اخذ رای شهری و روستایی آرای مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد، 40 شعبه در شهرهای سنقر و سطر، 109 شعبه در روستاهای بخش مرکزی و کلیایی مستقر هستند.

وی افزود: از تعداد 149 شعبه اخذ رای، تعداد 64 شعبه ثابت و 85 شعبه سیار هستند و 38 شعبه در شهر سنقر مجهز به سیستم احراز هویت بوده و انتخابات در 111 شعبه دیگر شامل 
شهر سطر و روستاهای بخشهای مرکزی و کلیایی با استفاده از لب تاب کار انتخابات را انجام خواهند داد.

سنقرو کلیایی 82 هزار نفر جمعیت دارد و امروز با حضوردر پای صندوقهای رای علاوه برانتخاب رئیس جمهور آینده، از بین تعداد 53 نامزد شهرسنقر،12 نامزد شهر سطرو 852 نامزد روستا به کاندیداهای مورد نظر خود رای می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار