فرماندار سنقروکلیایی گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای دوستان را شاد و دشمنان را از هرگونه توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد کرده است.
کد خبر: ۴۲۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،یاور محمدی ، جمهوری اسلامی ایران را مصداق یکی از کشورهای پیشتاز در عرصه دموکراسی برشمرد و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای نشان از علاقمندی و دلبستگی مردم به نظام  دارد و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان است.

وی تصریح کرد: همه مردم فارغ از هر حزب و جناحی باید در انتخابات شرکت کنند و به انتخاب فرد اصلح چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها کمک کنند.

محمدی با اشاره به پرشور بودن انتخابات در شهرستان سنقروکلیایی اظهار کرد: در انتخابات‌ گذشته شاهد مشارکت 60 تا 65 درصدی مردمی این شهرستان در انتخابات بوده‌ایم و امیدواریم در این دوره شاهد مشارکت بیشتر مردم این شهرستان باشیم.

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه صندوق‌های اخذ رای در ساعات پایانی انتخابات شلوغ‌تر خواهند شد، از مردم این شهرستان خواست تا وقت را تلف نکنند و هر چه سریعتر در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

محمدی در ادامه خطاب به آنهایی هم که با صندوقهای رای قهر هستند و قصد شرکت در انتخابات ندارند، گفت: قهر کردن نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه سبب خواهد شد تا در سرنوشت کشورشان سهیم نباشند.

محمدی با اشاره به تامین بودن امنیت شعب اخذ رای، گفت: در تمامی شعب اخذ رای این شهرستان مردم با آرامش در پای صندوق‌ها حاضر شده و رای می‌دهند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم است و هر شعبه ای هم که با کمبود تعرف مواجه شود، سریعا برای تامین تعرفه آن شعبه اقدام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار