سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: نگاه امروز دنیا به میزان مشارکت مردم فهیم ایران اسلامی در پای صندوق های رای است و هرقدر مشارکت مردم بیشتر باشد به همان میزان دسیسه و توطئه از انقلاب دفع می شود.
کد خبر: ۴۲۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد همتی روز جمعه با حضور در یکی از شعبه های اخذ رای ، میزان مشارکت مردم گیلانغرب در این دوره از انتخابات را بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود: برخی از شعبه های اخذ رای شهرستان با شلوغی و ازدحام جمعیت مواجه اند و هم اکنون فرآیند رای گیری در کمال آرامش و سلامت در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلانغرب در مجموع 108 شعبه آرای مردم را جمع آوری می کنند و 2 
هزار و 500 تن از عوامل اجرایی ، نظارتی ، امنیتی و انتظامی بر روند برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

وی از مردم خواست تا هرچه سریع تر در پای صندوق های رای حضور یابند و در این عرصه مهم شرکت کنند و حضور در شعبه های اخذ رای را به شب و ساعات پایان رای گیری موکول نکنند.

فرماندار گیلانغرب ادامه داد: به میزان لازم ، تعرفه برگ رای در شهرستان پیش بینی شده است و تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم.

همتی اظهارداشت: به لحاظ ماهیت و اسلامیت کشورمان و نقش و مشارکت تعیین کننده اقشار مختلف مردم و تاثیر آرای آنان در تعیین سرنوشت خود و اراده سیاسی کشور، نیاز است مردم مشارکت بسیار بالایی داشته باشند.

او گفت که مشارکت مردم در انتخابات این دوره، تقویت اقتدار نظام و افزایش مشروعیت و مقبولیت انقلاب اسلامی که از اصول اساسی نظام به شمار می رود را به همراه دارد.

این مقام مسئول افزود: انتخابات نقشی تعیین کننده در افزایش جایگاه نظام ، حاکمیت مردم سالاری دینی و نهادینه شدن دموکراسی در انقلاب اسلامی دارد و از این رو میزان مشارکت مردم، آثار مثبتی در تعاملات جهانی به دنبال دارد.

همتی ادامه داد: یکی از ویژگی های مردم فهیم ایران اسلامی به لحاظ سابقه کهن در مدنیت و تاریخ ، همواره بر مدار عقلانیت و تدبیر و حسن روابط سازنده با جهان است و از این رو شرکت گسترده مردم در انتخابات می تواند بر روابط ما با سایر ملت ها و کشورهای منطقه و جهان اثرگذار باشد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار