امام جمعه قصرشیرین با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: امروز روز عظمت و اقتدار ملت الهی ایران اسلامی است که با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای ماندگار خلق می کنند.
کد خبر: ۴۲۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران مسجد جامع ، با تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای، افزود: باید حضوری حداکثری، شرعی و عقلی در پای صندوق های رای داشته باشیم.

وی اظهارکرد: نیاز است اگر کسی را سراغ داریم در انتخابات شرکت نکرده او را پای صندوق های رای بیاوریم زیرا هر رای ما تیری در چشم دشمن است.

خطیب جمعه قصرشیرین با بیان این که مسئولان همه خدمتگزار و نوکر مردم هستند، بیان کرد: ما هرچه داریم از مردم است و این مردمند که صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام ملی ادامه داد: مردم باید دقت کنند که براساس کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرد اصلح و کسی را انتخاب کنند که به دنبال تقویت جریان مقاومت باشد.

وی با بیان این که باید کسی را انتخاب کنیم که با مردم صادق باشد و به وعده هایش عمل کند ، اظهارکرد: مردم در ملاک هایشان نیز باید به سابقه نامزدهای انتخاباتی نگاه کنند و ببینند آیا به دنبال اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

جمعه قصرشیرین ادامه داد: باید دقت داشته باشیم و کسی را انتخاب می کنیم که ایجاد اشتغال، جلوگیری از فساد و اختلاس دغدغه اصلی آن باشد و اطرافیانش نیز موجه و دین دار باشند.

حجت الاسلام ملکی افزود: باید کسی که انتخاب می شود نظارت دقیقی بر اطرافیان خود داشته باشد و خود را سرباز و مطیع بی چون و چرای رهبری بداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار