فرماندار روانسر گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باعث اقتدار بیشتر نظام خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حسین ویسمرادی ، با اشاره به حاکم بودن امنیت و آرامش در شعب اخذ رای شهرستان روانسر، اظهار کرد: صفوف اخذ رای در این شهرستان طولانی است و شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای هستیم.

ویسمرادی با اشاره به مشارکت 86 درصدی مردم شهرستان روانسر در انتخابات گذشته، پیش‌بینی کرد: امروز شاهد مشارکت بیشتر مردم این شهرستان در انتخابات باشیم.

 به گفته فرماندار روانسر حدود 34 هزار نفر در شهرستان روانسر واجد شرایط رای دادن هستند.

ویسمرادی تعداد شعب اخذ رای شهرستان روانسر را 79 شعبه اعلام و یادآوری کرد: از این تعداد 24 شعبه شهری و مابقی شعب روستایی است.

وی با اشاره به در نظر گرفته شدن شعب سیار اخذ رای در این شهرستان، افزود: با توجه به توریستی بودن منطقه اورامانات و در گشت و گذار بودن مردم این شهرستان پیش بینی می‌شود شعب اخذ رای در ساعات بعدازظهر شلوغ تر باشند، لذا از مردم این شهرستان تقاضا می‌شود رای دادن خود را به ساعات پایانی رای گیری به تعویق نیاندازند.

فرماندار روانسر تصریح کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رای باعث اقتدار بیشتر نظام و ملت در مقابل توطئه های داخلی و خارجی خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم ولایی ایران اسلامی با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای به دنیا خواهند فهماند که حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و از انقلاب خود دست نخواهند کشید.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار