مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: حضور مردم در انتخابات عامل تقویت نظام است و با حضور پرشور مردم درپای صندوق های رای دشمنان ایران اسلامی بسیار ناراحت خواهند شد.
کد خبر: ۴۲۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 19 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، حجت‌الاسلام محمد جواد مهری، مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه امروز  در محل مسجد جامع استان کرمانشاه رای خود را به صندوق انداخت و در  جمع خبرنگاران افزود: از حضور پر شور مردم در انتخابات  و احساس وظیفه ای که نسبت به حضور در انتخابات و سرنوشت ۴ ساله‌اشان دارند باید تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری در بحث قوه مجریه و اداره کشور بسیار اهمیت دارد در ضمن انتخابات شورای شهر نیز در بحث عمران و آبادانی و خدمات استان بسیار اثر گذر خواهد بود.

مهری تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است، حضور حداکثری و پرشور مردم در این انتخابات بوده و امیدواریم مردم پای صندوق‌های رای بیایند و یک انتخاب خوب و دارای صحت، سلامت و امنیت کامل داشته باشند.

به گفته این مسئول: دشمنان ما قطعا نسبت به این انتخابات خشمگین بوده و تنفرشان بیشتر از پیش خواهد شد و در مقابل دوستان ما در سراسر عالم خوشحال م و شادمان می شوند.

مهری تاکید کرد: هر برگ رای سبب یک خوشحالی و سبب یک خشم می شود لذا مردم بدانند که حضور و رای‌شان در راستای تقویت نظام، پیشرفت و ترقی متعالی کشورشان و انجام تکلیفی که بر عهده شان است، بسیار اثر گذار خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار