رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت:امروز انتخابات در کشور ما تبدیل به روز شادی شده است و انتخاباتی که اقتدار نظام ما را تضمین می کند و نمونه بارز مردم سالاری دینی که در کشور ما است که در هیچ نقطه ای از کشورهای همسایه وجود ندارد.
کد خبر: ۴۲۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 19 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، محمدرضا عدالتخواه در محل مسجد جامع کرمانشاه ضمن انداختن رای خود به صندوق رای در جمع خبرنگاران گفت: من از مردم خوب کشور و به ویژه استان کرمانشاه به خاطر این حضور پرشور تشکر می کنم  و اینکه با اشتیاق، شور و علاقه برای انتخاب سرنوشت کشور  خودپای صندوق های رای آمدند.

وی  نشان کردخاطر: امروزه مردم ایران اسلامی در کمال آرامش که محصول خون شهدای ما است دارند در انتخابات شرکت می کنند.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: امیدواریم علاوه بر مشارکت در انتخابات، همگان پشتیبان کسی که بیشترین رای را دارد باشند تا شاهد بالندگی و موفقیت ایران اسلامی باشیم.

عدالتخواه گفت: اینها همه هدیه ای است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ما به ارمغان آورده است و امیدواریم  علاوه بر تک تک آرایی که می دهیم، صرفنظر از اینکه منتخب چه کسی باشد و هر کس که از صندوق بیشترین آرا را به دست آورد، همه ما  با همدلی و پشتیبانی برای موفقیت آن تلاش کنیم، این  نشان می دهد کشور ما روزبه روز بالنده‌تر و موفق‌تر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار