امام جمعه قصرشیرین، با بیان اینکه توسعه کشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ های رای محقق می‌شود، گفت: انتخابات حق حاکمیت مردم در اداره کشور و تبلور مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۴۲۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان،حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین، با دعوت به مردم جهت حضور و مشارکت حداکثری با توجه به معیارهای انتخاب اصلح در پای صندوق های اخذ رأی، ، گفت: حضور در انتخابات یک امر ضروری است.
 
وی با بیان اینکه امروزه سرنوشت مردم در دست خودشان است، افزود: ملت ایران روی پای خود ایستادند و رژیم ستمگر شاهنشاهی را نابود کردند و انقلابی کردند که امروزه الگویی 
برای کشور های دیگر است.
 
حجت الاسلام ملکی، با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات عامل تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه قصرشیرین، با بیان اینکه تمامی انتخاباتی که برگزار می شود با اهمیت هستند، ابراز کرد: انتخابات شورای شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و نسبت انتخابات شورای 

شهر و ریاست جمهوری مثل نسبت خانه و محله است، لذا باید در شورای شهر شخصی انتخاب شود که بر کارها و اعمال مسئولان شهر نظارت داشته باشد و در توسعه و آبادانی و عمران شهر نقش موثر داشته باشد بنابراین مردم باید به دور از تعصب قومی و قبیله ای سعی کنند نخبگان و متخصصین را انتخاب کنند و به آن ها رای دهند.
 
به گفته وی توسعه کشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ های رای محقق می‌شود و انتخابات حق حاکمیت مردم در اداره کشور و تبلور مردم سالاری دینی است.
 
حجت الاسلام ملکی، تاکید کرد: در 29 اردیبهشت یک انتخابات پرشور و نمایش بزرگ مردم سالاری دینی را باید به جهانیان نشان دهیم زیرا در این روز توجه تمام رسانه های دنیا معطوف 
به انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است.
 
خطیب جمعه قصرشیرین، از ملت فهیم ایران خواست تا با حضور گسترده خود در انتخابات 29 اردیبهشت از جمهوری اسلامی حمایت کنند و در این روز مهم حماسه دیگری بیافرینند.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار