مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: چنانچه نگاه ها به سمت خارج باشد در بحث اشتغال نمی توان موفقیتی کسب کرد و باید به توان و تخصص جوانان ایران اعتماد کرد.
کد خبر: ۴۲۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان،شکوفه یعقوبی مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با دعوت از جامعه زنان استان کرمانشاه برای حضوری باشکوه در انتخابات پیش رو در تاریخ 29 اردیبهشت  گفت: انتخابات ایران بزرگترین رویداد جهان است که تمام دنیا به آن چشم دوخته اند.
 
وی ابراز کرد: حضور باشکوه و با انگیزه ما در پای صندوق های رأی نشان از انسجام، قدرت و وفاق ملی است که هر فردی با هر گرایش و تفکری باید در این صحنه سرنوشت ساز شرکت کند. 

به گفته مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، این انتخابات سرنوشت 4 سال بعد ما را رقم می زند و نامزدهای انتخاباتی با نگاه اقتصاد مقاومتی با دید داخلی می توانند در زمینه های مختلف عملکرد موفقی داشته باشند.
 
یعقوبی خاطرنشان کرد: چنانچه نگاه ها به سمت خارج باشد در بحث اشتغال نمی توان موفقیتی کسب کرد و باید به توان و تخصص جوانان ایران اعتماد کرد.

این مسئول بیان اینکه نگاه به اشتغال زنان از جمله مسائل مهم و مورد توجه است، گفت: موضوع عدالت جنسیتی مطلوب است، اما باید توجه داشت که شغل هایی باید برای زنان جامعه ایجاد شود که متناسب با جنسیت آنها باشد.
 
وی اضافه کرد: باید بین زنان و مردان از لحاظ فیزیک کاری تفاوت قائل باشیم و عدالت جنسیتی نباید به تساوی جنسیتی منجر شود و نگاه و دید کاندیداهای انتخاباتی درباره زنان مهم است.
 
مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه حضور منسجم و با قدرت مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب یک فرد اصلح دو اصل مهم و اساسی در برگزاری انتخابات است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار