امام جمعه کنگاور گفت: انتخابات، تجلی وحدت و عزت و اقتدار ملی و نمایش مردم سـالاری دینی است.
کد خبر: ۴۲۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمد ایوبی  اظهار کرد: حضور در انتخابات وظیفه هر ایرانی است و همه ما باید تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط انجام دهیم.

وی افزود: حضور در انتخابات دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود شکست می دهد و باعث می شود تمام دنیا بار دیگر بدانند مردم فهمیده ایران همیشه پشتیبان انقلاب هستند.

حجت الاسلام ایوبی، با بیان اینکه براندازی انقلاب مهم ترین هدف دشمنان است، اظهار کرد: مردم و مسئولان باید با آگاهی و بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند تا نقشه های دشمنان انقلاب و اسلام خنثی شود.

وی تصریح کرد: کاندیداها باید برنامه های خود را مطرح کنند و از دادن وعده هایی که نمی توانند عملی کنند پرهیز کنند و مردم نیز در 29 اردیبهشت که روز سرنوشت سازی است با بصیرت و آگاهی کامل به برنامه کاندیداها رای بدهند.

امام جمعه کنگاور، با اشاره به اینکه امنیت کامل بر ایران اسلامی حکم فرماست، ابراز کرد: حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه انتخابات پیش رو موجب تقویت و تحکیم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران می شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات عرصه ای برای تایید و پشتیبانی از انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام است.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار